Lymfoedeem bij kinderen

Lymphödeme ; Lymphedema Germany (German); Lymphödeme bei Kindern; ARM Lymphödeme; Bein Lymphödeme; Arm oder Bein Schwellung nach Krebs; Linfedema Italiano - Lymphedema Italy, Italian); Linfedema del braccio; Linfedema del Gamba; Linfedema nei bambini; Braccio o della gamba gonfiore dopo il cancro; Lymfödem ; Lymphedema Sweden (Swedish) - Lymfödem hos barn; Lymfödem i armen; Lymfödem i benet; Svullnad i benet eller armen efter cancer; Lymfoedeem; Lymphedema Netherlands (Dutch); Arm en been zwelling na kanker; Lymfoedeem bij kinderen; Lymfoedeem Etappe; Arm lymfoedeem

Moderator: Senior Moderators

Lymfoedeem bij kinderen

Postby patoco » Wed Jul 09, 2008 8:50 am

Lymfoedeem bij kinderen

Inleiding

Deze pagina is op een wijze, vrij gemakkelijk voor mij om te schrijven, te rekenen vanaf de dag dat ik werd geboren in 1952, ik had het duidelijk been lymfoedeem. Ik heb nooit bekend een dag zonder dat een correcte behandeling en omdat niet bekend was in mijn jeugd, ik heb lang genoeg geleefd om te erger complicaties van onbehandelde of onjuist behandeld lymfoedeem.

Ik was ook een gek geitjes en ik ben zeker dat mijn activiteiten, op de lange termijn niet heeft geholpen de lymfoedeem veel. Als het gevaarlijk was, ik hield van doen. Ik hield van bomen klimmen (viel uit een paar), swingende over de wijnbouw, jumping off gebouwen, hacking via de Florida moeras landt met mijn kapmes en .22 geweer. Ik brak mijn rechter arm worstelen en mijn linkerhand voetballen. Ik werd verhoogd met een geliefde tante die nu schudt haar hoofd en zegt: "Ik heb vier zonen. Drie Ik gaf geboorte aan die nooit kwam thuis met een iets mis is en we hadden niet verwacht om te leven die kwam thuis met gebroken botten, nagels door middel van de voeten, sneden, krassen en alles dat zich kan voorstellen. "

Het was al moeilijk, omdat ik niet een kind hebben met lymfoedeem. Geen van mijn kinderen hebben, en ook niet mijn prescious weinig 10 maanden oude kleinzoon. Maar, ik ben een ouder en ik hebben wel een vader de zorg voor het welzijn van mijn kinderen. Zelfs nu, op 27, mijn zoon nog oorzaken me meer grijze haren dan kunt u zich voorstellen.

Ik sponsor ongeveer 14 lymfatisch ondersteuning van groepen in de drie landen, en heel erg mijn favoriete is onze kinderen met lymfoedeem groep. Het was een prachtige en interessante delen van het proces tussen de ouders van kinderen met lymfoedeem en iemand die het had in het oneindige. Het is een prachtig en de ondersteuning van met ongelooflijke info en wijsheid van de ouders. Tot slot, ik heb twee verschillende pagina's waarin ik mijn reis met lymfoedeem. Ze zijn mijn leven met lymfoedeem en mijn leven met lymfoedeem en lymfoom

Ook kun je een kijk op onze pagina Uw Emoties en Self Image met lymfoedeem voor tips over het zelfbeeld en de emotie die vaak strijd geleverd met lymfoedeem

Discussie

Er zijn verschillende ouders op onze lijst met kinderen die lymfoedeem. Zo kan een beangstigende ervaring, wanneer dit wordt weergegeven en er lijkt weinig of geen antwoorden en je bent doodsbang voor wat de toekomst in petto heeft.

Als iemand die vroeger een kind met LE, ik kan alleen maar zeggen ontspannen vader en moeder. Er zijn bepaalde richtlijnen die van toepassing zijn op kinderen met lymfoedeem als voor volwassenen zijn. Maar, laat uw kinderen zijn kinderen. Ik ben u zeer binnenkort 51 en ik heb meegemaakt vallen van de bomen, jumping off daken, nagels in de voeten, 2 gebroken armen en zelfs gevloerd.

Tekenen en symptomen van Lymfoedeem bij kinderen Er zijn bijna geen artikelen beschikbaar zijn voor ouders die vermoeden dat hun kind zou kunnen hebben lymfoedeem. Van mijn jeugd, ik zal het aansluiten van een aantal draden die kunnen helpen. Als andere lezers hebben aanvullende opmerkingen of klachten ze gemerkt bij hun kinderen, uw inbreng is van een schat.

Natuurlijk, elke keer als er onverklaarbare zwelling in een kind moet u uit om de mogelijkheid, dit houdt ook kanker, chronisch hartfalen of afwijkingen, vasculaire malformaties te noemen maar een paar.

1. De eerste vraag is, is er of is er een geschiedenis of een record van onverklaarbare zwelling in uw ouders of hun ouders generatie. Was hier een tante die plotseling begon zwelling na de geboorte, was er een oom die ervaren een blessure en kreeg onderdeel zwelling? Vergeet niet terug toen was er geen echt concept van lymfoedeem als een aparte staat en zeker nog minder als het gaat om dergelijke voorwaarden die genetisch gebaseerd.

2. Als uw kind is een kind, is de plotselinge zwellingen of komt het een geleidelijk proces. Vaak zuigelingen met lymfoedeem hebben perioden van "bloating" of momenten waarop hun ledematen (met name de benen) deining onverwacht. Met mannelijke zuigelingen, kan het nodig zijn tijden van onverklaarbare zwelling van het scrotum. Vergeet niet dat deze gemakkelijk zwelling vaker wel dan niet kan zijn van voorbijgaande aard. De gezwollen ledematen misschien een dag, normaal de volgende.

3. Indien geen sprake is van een zwelling in een onderdeel, hoe het reageert op een muggen, vlooien of andere insecten bijten. In mijn linkerbeen, dat was het eerste te gaan "permanent" een a mosquito, mier of vlooien beet zou een belangrijke kook.

4. Wanneer er sprake is van een dergelijk incident als een insectenbeet, of in periodes van ontsteking heeft u ervaring kind een gezwollen en pijnlijke gezwel in de lies? Dat kan een indicatie van waar een lymfatisch blokkade kan worden.

5. Als er sprake is van zwelling en het kind gaat zwemmen, denkt hij terug te keren naar de normale grootte? Zwemmen meest bootst de natuurlijke beweging van het lichaam bij het verrichten van lymfe, dat in heel graaf stadia van lymfoedeem, het water onder druk zal ertoe leiden dat de ledemaat te worden in de normale grootte.

6. Lymfoedeem praecox meige syndroom presenteert zich in de puberteit. Er wordt van uitgegaan dat de overvloed aan hormonen stromende via een tiener op het lichaam zorgt ervoor dat het lymfoedeem te gaan uit naar actieve latente. Heeft uw tiener of ervaren tussen alle "out-of-the-blue" zwelling? Was er een infectie of letsel veroorzaakt dat een onderdeel aan deining die niet terugkeren naar normaal.

Vergeet niet, ik ben geen dokter en dit zijn slechts de persoonlijke opmerkingen van mijn eigen ervaring. Ik hoop dat dit helpt, en zoals ik al zei eventuele aanvullingen of ouder heeft verschillende symptomen, ik zou het zeer op prijs stellen uw input. Misschien kunnen we samen bouwen aan een database van de symptomen, zodat deze prachtige kinderen kunnen krijgen behandeling vroeg.

Factoren die zal bepalen behandeling

1. Betrokken medische toestand en de gezondheid van uw kind. Er zijn een aantal erfelijke syndromen geassocieerd met primaire lymfoedeem en de behandeling van deze voorwaarden zal moeten complimenteren met de behandeling van lymfoedeem.

2. Om de omvang van het lymfoedeem. Overwegingen ook al is het in een of beide benen, een of beide armen of als genitale zwelling is betrokken.

3. De fase van het lymfoedeem. Meestal kinderen, als gevolg van leeftijd aanwezig met fase 1 en als zodanig is het veel gemakkelijker te behandelen met succes.

4. Uw kind in staat is te tolereren bepaalde procedures, therapieën en / of medicatie.

5. Uw kind de algehele prognose. Nogmaals de tegenprestatie voor dit omvat ook alle daarmee samenhangende voorwaarden.

6. Ouders voorkeuren 7. Leeftijd van uw kind

Behandeling van de Lymfoedeem bij kinderen

Net als bij volwassenen met lymfoedeem, de voorkeur van vandaag onderdeel van de behandeling (en arm of been) is door decongestive therapie. Na de therapie, uw kind zal zijn inzet met de juiste compressie kleding en als je de zorg gever wordt onderwezen compressie verpakking en de manier waarop de zorg voor de kleding.

Ik stel voor (beroepen) met de ouders niet laten uitvoeren van een arts debulking of reconstructieve chirurgie onderdeel van uw kind. Het is bijna nooit nodig, behalve in de meest ernstige en anders untreatable situaties. Voor genitale lymfoedeem, mannelijk of vrouwelijk de standaard behandeling is nog steeds chirurgie. Echter, nieuwe massage technieken zijn en zijn ontwikkeling (met ondersteuning van kleding) dat ik het gevoel zal meer succes en minder riskant dan de chirurgische technieken.

Vanwege de zorg en het risico van genitale lymfoedeem, ook ik er sterk op dat de ouders niet in staat het gebruik van compressie pomp hulpmiddelen op hun kind. Zij is gebleken dat zij veroorzaken genitale lymfoedeem en ook de schade van de bestaande secundaire lymphatics.

Een ander punt van zorg is dat u en uw kind zal moeten leren properskin zorg. Dit zal helpen uitdroging te voorkomen, het kraken en open gebieden die zouden kunnen leiden tot infectie.

Een laatste opmerking, neem dan wat je ook doet, laat niet elke arts praten u in een van die lymfoedeem debulking ingrepen. Ik had drie en hebben contact gehad met een groot aantal anderen. Iedereen van ons betreurt het dat vanwege de verschrikkelijke complicaties die zij hebben veroorzaakt.

Complicaties van Lymfoedeem bij kinderen

Vanwege de leeftijd, de complicaties die betrokken zijn bij kinderen en kinderen met lymfoedeem zijn niet zo ernstig als met lange onbehandelde volwassen lymfoedeem. Zij hebben echter ook

1. Risico voor cellulitis, infecties die verband houden met U moet niet vergeten dat een onderdeel is lymfoedeem een immunocomprised onderdeel en dat is op zich zal ertoe leiden dat uw kind te meer vatbaar zijn voor andere infecties die verband houden met lymfoedeem. Deze omvatten impetigo, erysipelas, lymphangitis, lymfadenitis

2. Weeping wonden, breuken in de huid

3. Het verspreiden van lymfoedeem. Vaak zijn benen kan worden gedacht aan het begin en later de handen, armen of genitale zullen worden betrokken.

4. Complicaties betrokken bij bandaging zoals blisters, wrijft pijnlijke plekken, huiduitslag en andere huidaandoeningen.

5. Er kan ook in de pleura effusions of long-oedeem maar dit is niet typisch bij kinderen

Cellulitis

Acute Cellulitis is een van de complicaties van lymfoedeem. De patiënt kan niet worden zich bewust van de bron van de oorzaak. Soms kan het een knippen, muggen bijten, open wonden of een andere infectie in het lichaam.

Het eerste teken is toegenomen of andere kwaliteit van pijn met lymfoedeem van de ledemaat. De patiënten vaak omschrijven als een "zoals griep of een symptoom smachten" waarbij de lymfoedeem arm of been. Dit wordt meestal gevolgd door een plotseling ontstaan van erythema (roodheid, rode strepen of vlekken) op het betrokken onderdeel. De hyperthermie (lymfoedeem onderdeel wordt warm, warm) zal volgen en de patiënt kan de ervaring van de rillingen en zelfs hoge koorts.

Cellulitis veroorzaken van verdere schade aan het lymphatics en wordt geleverd met vele mogelijke complicaties zodat u wilt doen alles wat je kunt om te voorkomen dat deze zich voordoen.

Lange termijn prognose voor Lymfoedeem bij kinderen

Het is niet mogelijk met zekerheid te garanderen wat lymfoedeem zal of niet zal doen als een persoon die, ongeacht de leeftijd. Een groot deel van de lange termijn vooruitzichten resten van de ernst van de aandoening, complicaties die zich voordoen en andere daarmee samenhangende medische aandoeningen.

Echter, door met uw kind de diagnose vroeg en door leren kennen en te dringen op de correcte behandeling technieken kunt u de toestand onder controle en uw kind kan zien uit naar een lange, actieve en plezierig leven - ondanks het lymfoedeem.

Stadia van lymfoedeem

Fase 1 (lichte) - Na wakker in de ochtend van de ledematen of getroffen gebied is bijna een normale grootte. Het weefsel is nog steeds in een "putjes stadium", algemeen bekend als putjes oedeem (wanneer ingedrukt door een vinger het gebied streepjes en het bezit is van de insprong).

Fase 2 (matig) - Het weefsel is "niet-putjes" (wanneer ingedrukt door een vinger het weefsel stuitert terug, zonder dat daarbij een insprong). Het weefsel heeft een sponsachtige consistentie.

Fase 3 (ernstige) - Het weefsel in dit stadium is moeilijk (fibrotische) en wordt slechts in geringe mate te reageren op de aanslag. De zwelling is bijna onomkeerbaar en de ledematen is zeer groot en gezwollen. Infecties zijn mogelijk in elk stadium van lymfoedeem, maar voorkomen wordt groter als stadia vooruitgang. Een gezwollen ledematen, onbehandeld, wordt hard (fibrotische) en vol van lymfe vloeistof die rijk zijn aan eiwitten en een perfect medium voor bacteriën en infecties. Controleer via onze hele pagina - updates. Informatie aan de onderkant van de verpakking een kind arm en been, speciale tips voor kinderen met lymfoedeem, massage technieken voor de behandeling van kinderen en nog veel meer.

Een paar gedachten voor kinderen met lymfoedeem

Kinderen met lymfoedeem Yahoo groep
Kinderen met lymfoedeem

Het is altijd weer anders te zijn voor ieder kind, maar dingen die

1. Niet dat het te voorzichtig. Het helpt het vertrouwen van mijn zoon, als hij de dingen kunnen doen die zijn vrienden aan het doen zijn, dus laten ze een paar risico's als je kunt. 2. Het bijhouden van de huid in goede conditie. We Waterige room 's nachts en' s ochtends - in het Verenigd Koninkrijk krijg je een enorme badkuip op recept. Je kunt het ook gebruiken om door te spoelen met als droge huid krijgt. Wij zijn ook emollient in het bad.

3. Gaan zwemmen - als een zachte massage all-over

4. Trampoline (voor de onderste ledematen LE)

5. Het gebruik van SLD (eenvoudige lymfedrainage) tussen MLD sessies

6. Het delen van informatie met uw kind leraar / school. Alsmede wetende wat te doen als uw kind krijgt pijn, leerkrachten kan helpen op een andere manier. Bijvoorbeeld, mijn zoon was bang voor andere kinderen te kijken naar / commentaar op zijn grote poot / support breigoed in PE. Zijn leraar uitgelegd aan de hele klas over LE en waarom hij rondloopt met een opslag. De andere kinderen vonden het allemaal aan boord zijn en niet een kwestie van het meer.

7. Dingen doen om minder LE van een binden en hen te helpen bij het voelt een beetje meer in controle. Dingen als het kiezen van de eigen kleur van de kousen, na een paar uur, zonder de opslag soms (misschien als ze willen blijven in pyjama's in de ochtend in het weekend), het kiezen van een favoriet verhaal om langs te MLD, die tijd buiten de school voor MLD plaats gaan na school, met een bijzondere dag samen als u naar de kliniek - willen gaan naar een film of lunch.

Speciale dank aan lid en moeder Katherine

Wat gaat u doen als uw baby is lymfoedeem?

Door Silkie

Ik ben al op zoek om de waar te proberen en krijgen informatie voor onze moeders En ik ben geschokt, Er is geen hulp. Ik ben al denken wat ik zou doen als mama.

Ik ben een mama met lymfoedeem, ik kan niet gaan zitten en wachten tot mijn chilld was 3

Ik zou van eenvoudige routine met mijn baby.

1) In het bad zou ik altijd een beroerte de besmette ledematen omhoog uit de buurt van de vingers of tenen. Spelen en lachen maken van een game van het als wij gaan mee.

2) nooit droog draaien een onderdeel dat heeft zwelling pat en het moet goed droog alle weinig creases in de ledematen zeer voorzichtig zijn met bijzondere aandacht voor tussen de tenen en vingers. Het minste korte pauze in de huid kan leiden tot slechte infectie

3) de nagelverzorging. Toe nagels knippen altijd recht tegenover houd ze kort mogelijk zijn. Als een vis op en trokken ze iets kunnen stellen van de infectie.

4) Ik wil gebruik maken van een crème (niet geparfumeerde) op het onderdeel waar aandacht aan de tenen of vingers de hele tijd onthouden werk niet vaststelling van de ledematen en zacht als een baby's adem, CVA de room tot de ledematen, ook al is het maar een paar slagen laten dit is een leuk ding, je voorbereiding van je een beetje voor een routine, dat hij / zij zal moeten volgen voor het leven.

Altijd up-onderdeel van de one-way niet om je hand terug vaststelling van het lichaam in contact met de huid alleen opwaartse slag. Als er sprake is van enige verandering in de kleur of de roodheid van de huid stopt deze worden zo zacht dat niet verandert de kleur van de huid.

5) Ik wil niet zeggen dat u wrap, maar misschien leuk om baby gebruikt om u de behandeling van de ledematen door te doen alsof. Kan worden terwijl de verpakking ronde doen een kwekerij rijm de ronde een ronde de tuin een iets als dat alleen al de tijd om uw baby gebruikt voor het aanraken en voelen van dingen die je doet.

6) Ik wil altijd het onderdeel waarop verwelken met lange mouwen of broek weer wordt u helpen je baby wennen aan met iets op de been te allen tijde

7) Denk extreme hitte en kou zijn slecht voor lymfoedeem proberen te voorkomen dat te allen tijde.

8) hebben altijd een vorm van schoeisel op als de benen zijn geïnfecteerd te beseffen dat de ledematen kan opzwellen en een strakke montage schoen kan niet alleen de huid wrijven misschien een infectie veroorzaken, maar ook schade aan de ontwikkeling van baby's voeten.

9) Beweging is goed voor het onderdeel. Ik heb ook nog een voet uitoefening liggen ik mijn tenen bij de grond dan weer terug op de enkel. Ik lift mijn been houden het recht uit het bed zo hoog als ik kan, ik probeer te trekken mijn knieën tot aan mijn buik.

Little ding zoals dat zou kunnen zijn leuk.

10) Ik heb een binding yoga massage met mijn dochter, vond ik de beste oplossing was op de vloer. Mijn benen in een diamant vorm met grote deken over hen en mijn dochter tussen mijn benen werd ze comfortabel, we hadden echt heel veel liedjes giggles leuk.

11) Baby's onderaan. Ik zou extra voorzichtig verandert vaak, herinner me een korte pauze in de huid kunnen een infectie te starten.

Dit zijn slechts mijn eigen gedachten over hoe ik zou proberen om te gaan met lymfe als ik had een baby Laten we hopen dat u terecht voor hulp. Maar als een of twee van onze moeders hebben te horen gekregen dat hij het aan weinig. Het moet pijnlijke, als er niets anders zou ik proberen om mijn kind gebruikt om het contact en het gevoel van wat er na al zal hun dagelijkse routine.

Mogelijk heeft u uw eigen ideeën over hoe om uw baby somwe dingen die je heb geprobeerd alle klaar Als u weer succesvol is of niet laat het ons dan weten kun je wat persoonlijke ervaring samen voor anderen de positieve en negatieven.

Laten we voorkomen dat deze gegevens afkomstig inch moeders die manier kan vinden en te doen wat zij denken dat de beste maar er zijn ideeën om te helpen

Fysiotherapie voor kinderen van de arm lymfoedeem
Kinderen met lymfoedeem

Fysiotherapie voor de bovenste extremiteit

-- Massage langzaam, ongeveer. een cyclus per seconde - Massage zachtjes, approx. de druk wanneer stroking een kat - Gebruik het hele oppervlak van de hand bij het masseren. Vermijd het graven in met uw vingers. -- Doe de gehele massage in de volgorde zoals beschreven in deze hand-out.

Volgorde van de massage

1. Toepassen cirkelvormige bewegingen aan beide zijden van de keel, in de driehoekige ruimte net boven het sleutelbeen. Herhaal 25x (kreeg ik te horen te doen in sets van 5)

2. Toepassen cirkelvormige bewegingen aan beide underarms. Eerst aan de zijde afzijdig, dan aan de betrokken zijde. Herhaal 25x elke kant.

3. Glide de hand van de in de betrokken underarm aan de univolved underarm, in deze richting. Herhaal 10x

4. Toepassen cirkelvormige bewegingen aan de lies van de betrokken zijde pompen in een opwaartse richting. Herhaal 25x

5. Glide de hand van de betrokken underarm aan de lies aan dezelfde zijde van de keel, in deze richting. Reapeat 10x

6. Glide de hand van de betrokken schouder aan dezelfde kant van de keel, in deze richting. Herhaal 10x

7. Glide de hand van de elleboog tot de schouder in drie vormen: a. vanaf de voorzijde van de bovenarm b. vanaf de achterkant van de bovenarm c. uit de binnenzijde van de bovenarm in een spiraal beweging aan de buitenkant van de schouder

8. Toepassen cirkelbeweging aan de voorkant en de achterkant van de elleboog. Herhaal elke kant 25x

9. Glide hand van de betrokken pols tot de elleboog, in de eerste plaats aan de voorzijde, dan aan de achterkant.

10. Glide hand van de basis van de vingers aan de pols, in deze richting. Als de vingers zijn getroffen (Mia's zijn), massage elke vinger afzonderlijk van de vingertop aan de basis. Herhaal elke 10x

Het beste advies van de LT gaf mij was ~ beroerte Mia alsof zachtjes petting een kat. Dat is de eenvoudigste manier om te begrijpen hoe veel druk te gebruiken / niet te gebruiken. Hoop dat dit helpt!

Stephanie Hoffelijkheid van: http://www.fortept.com/index.htm

Dank aan de therapeut hierboven op de site voor de levering van deze fantastische informatie over massage voor onze MIA

Een verpakking baby's ledematen met lymfoedeem

Kinderen met lymfoedeem

Amy - onze dochter Jessica werd geboren in LE met beide voeten / enkels en begon CDT toen ze werd iets meer dan 2mos oud. Wat we toen was een multi-fase (de therapeut zou kunnen doen beide benen weinig in 20min, heeft me 2 uur!)

1 - Wikkel de tenen slechts in een laag van 1Overeenkomstig elastomull (dunno de algemene term voor dit, het is een lange, dunne-geweven (is dat een woord?) Witte bandage met een beetje rekken, maar niet zo dik als een korte stretch-verband. Houd er rekening mee we deden dit omdat ze heeft LE in haar tenen vrij slecht voor haar leeftijd - als je dochter heeft geen teen betrokkenheid wilt u misschien uw vragen therapeut als u nodig heeft om dit te doen.

2 - Wij hebben haar mond, kris-gekruist rond haar enkelblessure, en op haar been aan de knie met het zogeheten ARTIFLEX, die ziet en voelt super zacht katoen ballen ingezet badage vorm. Dit was het pad haar voet / been tegen een chafing dat kan ontstaan uit de later lagen, we hebben niet start met het gebruik van een katoenen stockinette voor dit til was ze ongeveer een jaar oud, en ze nog steeds de voorkeur geeft.

3 - Een laag van 2in elastomull in dezelfde patttern als de ARTIFLEX, en strekt het tot een klein beetje te geven, terwijl er toch een beetje druk.

4 - slot! We vullen het geheel af met een laagje voor zelf-stick bandaging genaamd Coban (u kunt kopen in de winkel nu onder uiteenlopende namen.) Dit hielp houden en alles in elkaar over, als ze was learnign te crawlen, dat was belangrijk. Tegen het einde van haar therapie ontdekten we hetzelfde product is gemaakt in kleuren en verkocht als vetrap paarden aanbod in winkels, en omdat het ging over een $ 1 een hoofdelijke goedkoper wij ingeschakeld (ok, & cuz werd ze product-cute in haar kleur gecoördineerd wraps!). Dat laatste lijkt onbelangrijk, maar ik weet van ten minste een moeder in het Verenigd Koninkrijk, waarvan weinig LE meisje ouder is dat het kunnen omgaan met stijl steeds belangrijker wordt als onze meisjes ouder worden.

Hopen dat dit helpt. Als laatste stukje van advies, cuz we moeite met dit een hoop te Jay klein was, voor baby schoenen Ik raad de Jumping Jacks Perfection bootie-, bus-het gaat in WWW tot de voeding van kinderen grootte 8. Haar nieuwe podiatrist onlangs goedgekeurde onze schoenen kopen van haar peuter over een omvang te groot om de zwelling breedte / dorsum hoogte van haar mond, zo lang als we een blok schuim in de tenen, zodat haar voet niet schuiven. Ze was zo enthousiast! We vinden haar een paar van die peuter schoenen met de LED-verlichting in de hielen en zij zal niet dragen van iets anders!

En, als u zich afvraagt, nee, wij momenteel geen wrap, hoewel ik dat de leveringen van de hand. We hebben haar verlaagd genoeg om te dragen niet-Rx schoenen, en zwemmen voor een uur of zo tenminste 3 dagen per week (bij een lokale Y met overdekt zwembad). Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over deze, en zorgen of we het juiste ding te doen, maar we willen haar te hebben van de gelegenheid gesteld te worden zo normaal mogelijk, haar PEDI houdt anm oog op het met ons, en we zullen waarschijnlijk begin intimiderend de nieuwe podiatrist haar regelmatig te zien zijn. En, op 3 ze kunnen terugvechten. Ik was opruimen van haar onmiddellijke levering alleen vanmiddag, opnieuw rollen banden die ik had net gooiden in de zak eeuwigheid geleden. Ze zag me en vertelde me heel duidelijk niet om dat met haar piggies! (Course ze heeft een ingrown spijker op een voet op dit moment zo is ze een beetje gevoelige - u wilt zoeken naar een podiatrist voor deze te krijgen van de facturering recht als het gebeurt er met uw meisje, dit is Jay's 2e in iets meer dan een jaar , Tegenover de voeten, dus dit kan een terugkerend probleem voor haar…)

Ik ben babbling, dus ik stop nu, maar de post of e-mail me als u nog? en ik zal het antwoord op mijn beste vermogen. Wanneer Jay een baby was wist ik er met anderen LE baby's die er zijn, maar nooit iemand gevonden te vragen - ieders kinderen waren oudere… Anywho, hopen dat dit helpt.

Dyanna moeder van Jay, bilaterale LE in enkels / voeten / tenen, nu 3yo

op de onmiddellijke verpakking een lymfoedeem Etappe

Therapeutisch Elastische Kous

Voor oudere kinderen

Daar heb je de zwelling in de voeten (en tenen), is het waarschijnlijk lymfoedeem, misschien wel verergerd met lipedema. De traditionele bandaging techniek is met een stockinet, dan sommige ARTIFLEX (katoen padding), en ten slotte de banden. Ik bandage direct boven de huid. De bekleding is ook te controleren of u moet constrict een deel van de bandaging, waardoor de lymfe niet aan stroom, maar de banden zijn echt niet zoals rubber banden - juiste afstand van elkaar en overlapten, zullen ze niet leiden tot bouwwijze - en de ARTIFLEX is een pijn. De stockinet is gewoon een ander ding om te wassen en drogen. Ik ging naar de http://www.bandages.com gecontroleerd en vastgesteld dat zij hebben nieuwe banden, die dik genoeg is om gebruikt te worden zonder gelaagdheid (bijvoorbeeld de stockinet en padding). Wellicht is dit de weg te gaan, of misschien wilt u de moeite met stockinets en opvulling. Als je een therapeut te zien waren, zouden zij ook gebruik maken van schuim in plaats van de ARTIFLEX (net katoen padding). Enkele foto's van bandaging kijken absoluut monsterlijk. Mijn zogenaamde therapeut gebruikt sommige schuim, enzovoort, maar ik ontdekte al snel dat de benen liepen terug meer zonder. Het pad is te "spreiden" de compressie, dus er is geen bindende - maar wat er werkelijk gebeurt, is de elasticiteit van de banden gaat naar het comprimeren van de FOAM - niet comprimeren van uw been. Een beetje compressie trickles tot vaststelling van de werkelijke been, maar mijn ervaring is dat de zwelling daalde beter zonder de extra spullen. Maar aangezien dit in strijd is met traditie, moet u tenminste op de hoogte indien een deel van uw been voelt zich te strak, en zo ja herhalen de banden (die ten minste een uur voor twee benen - en de banden die werden OK terwijl u up en rond kan ineens te strak in het holst van de nacht - en dat betekent dat je aan om op te staan en we weer.) Hoe dan ook, met of zonder stockinet en padding, hier is een techniek voor het bandaging:

materialen (1 grote grove been niet groter zijn dan normaal (ik ben 5'9 "en het kalf maatregel is 21" en ik heb brede, gezwollen voeten - als u aanzienlijk groter, moet u mogelijk meer)

optioneel: stockinet, ARTIFLEX, schuim

1 rol 1 "professionele kracht plakband. 1 st 3 "strip van zware padding rond de enkels 1 st 1" x 5m Medi-rip 2 st 8 cm. x 5 m korte stretch banden 1 st 10 cm x 10 m korte stretch banden 1 st 6 cm x 5 m korte stretch banden.

Tweepersoonskamer voor 2 benen, als je heel veel groter dan ik, nog een 1 / st 10 cm. x 5 m korte stretch pleister voor iedere poot.

Ik zit op mijn bed en hebben een lage tafel rest kan ik mijn voet op, maar twee stoelen zullen werken ook (een aan die zitting hebben en een om uw voet op).

Wikkel de 3 "strip van zware padding (of maakt remblokjes) rond de enkels. Het cijfer 8's die u rond uw mond en uit de mond op de been zal de neiging te binden recht op de kruising van de voeten en benen (waar de 90 "beurt gemaakt. Dit is de enige plaats padding is van essentieel belang. Secure zij met plakband. Secure alle banden, nadat zij zijn omwikkeld met plakband. Knip een stuk van 5 "stroken plakband en zijn ze klaar. Stick ze op de rand van de tafel, of een vensterbank, of zoiets.

Eerst houden alle banden, zodat u de uitwerking van de bodem van de fles verband (de banden opgerold zijn een cilinder), niet in de top. Een beetje experimenteren zullen we zien dat dit veel eenvoudiger.

Begin met de 1 "Medi-rip (het is een zelfstandige samenhangend verband, maar verliest een deel van de zelfstandigen samenhang met het witwassen). Gebruik deze minuscule pleister op bandage langs de lijn toe. Dat is, om dezelfde boog, dat de gewrichten van de tenen van de voeten maken. Zijn niet bindend voor de tenen. Als u kunt, wrap elke teen mee, maar ik vind dat dit bindend is voor de tenen en doet pijn, dus ik laat mijn tenen onverpakt, hoewel ze opzwellen, maar als je begint met de grotere korte stretch banden, zal er een halve maan dat zwelt nog meer (want als je een rechte cirkel van net onder de kleine teen tot net onder de grote teen, dit laat een aantal gebied van mond niet bandaged en de lymfklieren wordt geduwd in dit gebied, en het wordt erger dan voor. De kleine 1 "medirip kunnen worden verpakt in een gekromd pad dat betrekking heeft op alle van de voet. Overlapping dit 1" medirep door 1 / 2 en verder ontbinding het rond je mond totdat je aan het einde van de boog, dan nemen zij up diagonaal over de top van de mond, en je zal nog genoeg verband te wrap weer net onder de lijn opnieuw toe voor een paar wraps. medi De wrap is onderdelen van elastisch katoen in een andere band, dus trek de medirip strak (dat is de elastische wordt verlengd, maar niet op het punt van ongemak).

Wanneer u wrap de banden, trek een beetje aan het einde van elke cirkel, maar niet strak staat te hard, of met constante spanning, voor zover deze zal strekken. Je wilt ze uit te oefenen een beetje lente, maar niet wurgen je benen. Als je ze te strak, het zal pijn doen, en u moet ongedaan maken van uw verpakking en het herhalen (een grote pijn). Als u niet strekken ze een beetje, zullen ze niet veel compressie. Natuurlijk, het is altijd het onderste banden op de voeten die pijn doen, dus u hoeft te unwrap het gehele project te bereiken.

Volgende stap 2 een 8 cm. x 5 m korte stretch verband, en beginnen bij het topje van de mond, maar is niet aansprakelijk voor eventuele tenen, en omdat je al de Medi-rip, laat een beetje ademruimte om ervoor te zorgen dat je niet binden tenen. Toen de wind rond je mond over elkaar heen de banden met ongeveer 1 / 2 tot 2 / 3 (ik waarschijnlijk overlappen 2 / 3) tot u heb bijna aan de poot (je mond moet worden op een hoek van 90 graden op de been, en voor mij dit is 2 of 3 wraps), dan gaan rond de hiel zelf, en, als u komt uit de andere kant van de hiel, neemt u de pleister diagonaal op de top van de mond tot net onder de top van de eerste wrap (net onder de onderkant van de grote teen), ga je rond de onderkant van de voet, en vervolgens om de bandage terug rond de enkel vlak boven de hiel, dan rond de enkel, en een back-up diagonaal over de top van de mond, net als vroeger, overlappende 1 / 2 tot 2 / 3 van het vorige pad. Dit zal grote figuur 8s. Doorgaan met het cijfer 8 is elke laag iets hoger rond de enkel, totdat u weer zijn verpakking vlak voor het been (geen ruimte meer te doen een andere figuur 8) en de rest van de banden gaan in rechte kringen (geen cijfer 8 - ) Rond de enkels.

Volgende stap 3 nemen de tweede 8 cm x 5 meter korte stretch verband, en begint aan de voet van het been (rond de enkels), ga je rond een of twee keer, voor het verankeren van de pleister, dan op de volgende afslag gaan rond de onderkant van de mond dicht bij de hiel, en daarna rond de onderkant van de mond en vervolgens over en rond het been, dan verder gaan met het cijfer 8 is de been overlapping met ongeveer 2 / 3. Als u een cijfer 8 rond de benen, aan de ene kant van de voorzijde van het been, de pleister gaat bergop (of de richting van je knie), dan gaat het min of meer rechte rond de achterkant van het been op het hoge einde van de 8, dan gaat naar beneden (of naar de mond), je komt in de hele voorkant van het been weer, dan min of meer recht tegenover de achterkant van de benen, aan de lage kant van de 8 en dan weer voor de volgende figuur 8 . On me dit verband is voltooid alleen om aan het begin van het kalf (een beetje boven de bodem van de spier - Het zou ideaal zijn als dit verband eindigde net voor de spier begint, maar het zal wel een beetje anders voor iedereen, afhankelijk van hoeveel ze elkaar overlappen en hoe groot hun poot is.

Volgende stap 4 doen figuur 8 is met de 10 cm x 10 m verband. Begin aan de onderkant van de ham met het begin van de bandage naar boven gericht, zodat de eerste richting is in een neerwaartse richting, (het einde naar boven) komen rond komen en vervolgens weer. De 10 cm x 10 m verband moet rekening die u tot net onder de knie, maar als de poten zijn zeer groot, moet u mogelijk een andere 10 cm. verband. Elke loop van het cijfer 8 moeten overlappen elkaar een beetje minder of gelijk, maar niet meer dan de vorige cursus. Hoe meer je elkaar overlappen des te groter de compressie, en je moet altijd minder compressie proximally (in de richting van je hart) dan distally (in de richting van je tenen).

Tot slot stap 5 nemen de laatste 6 cm. x 5 meter korte stretch bandage en begint om ongeveer halverwege kalf of een iets hoger, en de wind in rechte kringen tot net onder en zo dicht mogelijk bij de knie. Dit laatste pleister geeft compressie over de toppen van de top 8's waar er niet zo veel overlap, en soort bezit het allemaal, als de omtrek van de poot is eigenlijk kleinere op de knie dan in het midden kalf (niet dia omdat een kleinere kring zou moeten schuiven over een groter omtrek van het been).

Ik ben al aangevuld op mijn vermogen om wrap, maar het is moeilijk om te weten of een beginner kan veel zin van mijn richtingen - maar ik probeerde. Kijk naar enkele foto's van de bandaging terwijl u op http://www.bandages.com. U zie niet te veel foto's van het cijfer 8 is, maar ze geven meer compressie en verblijf tot een betere en minder binden. U krijgt het algemene idee van de liquidatie van de etappe, en overlappen elkaar door te kijken naar de foto's echter. Het lijkt misschien ingewikkeld te volgen mijn richtingen (Ik heb geprobeerd om duidelijk te zijn), maar de echte techniek is niet erg hard zijn.

De nieuwe dikke banden die niet nodig padding (opvulling is opgenomen) zijn: KomprimED. Ze zijn gelegen op de bandagesplus website onder banden, dan onder twee manier stretch banden. Ik denk dat je moet beginnen met deze, zoals de bekleding mag worden van groter belang voor iemand die begint nog maar net bandages. Dit is veel eenvoudiger dan al die domme lagen.

* Zacht en comfortabel direct op de patiënt huid * Dikkere textuur voorkomt toepassing van schuim en opvulling in veel gevallen * Geschikt voor lymfoedeem en veneuze zweren * Patient-vriendelijke toepassing vereist minder lagen * Alle banden zijn short-stretch/low stretch KomprimED 4cmx5m Andere verstandig, de standaard korte stretch banden zijn rosidal of comprilan. Ik gebruik rosidal. De Medi-rip is in het kader van de afdeling hechte banden op pagina 2 in het kader van de meer algemene categorie banden. Speciale dank aan: Linda

Sie können unsere gesamte Website mit thh Google Übersetzer.

Siehe unsere Seite:

Lymphödeme Leute

http://www.lymphedemapeople.com

Pat O'Connor
Oprichter en Uuitvoerend Bestuurder

Linker

Nederlands Lymfoedeem Netwerk

http://www.lymfoedeem.nl/

.......
Nederlandse Vereniging voor Fysiotherapie binnen de Lymfologie
http://www.nvfl.nl/
.......
Lymfoedeem van het been

http://www.mesos.nl/pdf/149-lymfoedeem%20vh%20been.pdf

.......

Stichting werkgroep lymfoedeem
http://www.lymfoedeem.nl
.......

Informatie & leefregels lymfoedeem van de arm

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=ziektebeelden

.......

Lymfoedeem & leefregels lymfoedeem van het been

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=ziektebeelden
.......
Publicaties
Op deze pagina vindt u een overzicht van publicaties op het gebied van lymfoedeem. Het betreft publicaties in de vorm van een richtlijn of document, welke u kunt downloaden als Acrobat Reader bestand of Word document.
Aandachtspuntenlijst NPCF
Uitgave door: Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie
Soort: Word document
Beschrijving: Aandachtspuntenlijst voor patiënten tijdens gesprekken met hulpverleners
Trefwoorden: Gesprekspunten, Informatie
Download
Toelichting Communicatie
Beschrijving: Toelichting op de Communicatierichtlijn NPCF
Trefwoorden: Uitleg, Gesprekspunten
Download
Communicatierichtlijn NPCF
Beschrijving: Richtlijn voor patiënten van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie
Trefwoorden: Onderzoek, Diagnose, Behandelplan, Behandeling, Begeleiding, Nazorg
Download
Lymfoedeem
Uitgave door: Kwaliteitsinstituut voor de Gezondheidszorg CBO
Soort: PDF file
Beschrijving: CBO richtlijn Lymfoedeem 2002
Trefwoorden: Behandelplan, Informatie, Onderzoek, Diagnose
Download
Summary Guidelines Netherlands
Uitgave door: Kwaliteitsinstituut voor de Gezondheidszorg CBO
Beschrijving: Summary of the National Guidelines for lymphoedema in the Netherlands
Trefwoorden: Diagnostics, Measurement, Therapy, Follow-up
Download
Voorlichting Lymfoedeem IKN
Uitgave door: Integraal Kankercentrum Noord Nederland
Beschrijving: Richtlijn Voorlichting Lymfoedeem; Preventie lymfoedeem na okselklierdissectie
Trefwoorden: Risicofactoren, Voorlichting, Pre- en postoperatieve fase
Download
Laatste wijziging: 5-4-2006 4:43
patoco
Site Admin

Return to Lymphödeme; Linfedema Italiano; Lymfödem; Lymfoedeem